lørdag 25. februar 2012

Presentasjon/presentation.

Det var kanskje på tide med en liten introduksjon/presentasjon av megselv. Birger er navnet, en fyr på 23 år med en lidenskap for strikking, og stort sett det meste annet av håndarbeid. Jeg bruker altfor mye penger på garn, men jeg tenker ikke på det som en utgift, men som en nødvendighet. En dag uten noen masker strikket er sjeldent.
Konstanterer med en god porsjon selvironi at jeg nok er litt eksentrisk, ettersom jeg faktisk har strikket et selvportrett. Oppskriften er hentet fra boken "Strikkedukker" av Arne & Carlos. En fantastisk bok jeg fikk til jul.
 Video om strikkedukker:
 http://www.youtube.com/watch?v=vyGFyPKe2lY

Video om julekuler:
 http://www.youtube.com/watch?v=FoDghBI3F34&feature=related

Perhaps it's time for a little introduction/presentation of myself. Birger is my name, a 23 year old guy with a passion for knitting, and mostly everything that is handicraft. I spend way to much money on yarn, but I don't think of it as an expense, but more of a necessity. A day without knitting any stitches is a rare occurence.
I conclude with a good portion of self-irony that I'm a bit eccentric, since I've actually knitted a self portrait. The pattern is from the book "Knitted dolls" by Arne & Carlos. A fantastic book that I got for christmas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar