lørdag 27. juli 2013

Ny kontstrikk



Lestene er strikka av restegarn og eit effektgarn eg fekk til jul. Eg er ikkje veldig glad i effektgarn, men det var jo hyggeleg gjort av ein storebror utan peiling på garn og strikking. Eg har prøvd å gjera noko fint ut av det. Kontstrikksokkar blir jo morosame nestan uansett.

Same oppskrift som forrige kontstrikksokkar. Eg trur eg blir nøydt til å skaffe meg denne boka, får meir og meir sans for teknikken, og den er slettes ikkje vanskeleg. Kunne tenkje meg å prøve noko meir utfordrande enn sokkar etterkvart. Kanskje ein av dei søte babyjakkene som er i boka? Eller ei ny lue til vinteren.

Det er framleis mykje att av effektgarnet, eit sokkepar gjer ikkje allverdas garnforbruk. Det får ligge i "stashet" ei stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar