mandag 22. juli 2013

Broderisjarm

Dette er jo strengt tatt ikkje strikking, men eg tykkjer likevel at det høver med ei omtale av dette broderte biletet! Mønsteret til biletet fant eg i Allers, og eg fall for biletet med ein gong i all dets søte, nostalgiske og "kitschsjarm." Men i ekte geriljabroderistil måtte eg jo legge til noko eige, og valet fall på frasa "Homo sweet homo". Dette spelar at her i heimen er vi to menn som bur saman, og at vi begge er glad i handarbeid.

Biletet i seg sjølv var lett å brodere, det er smått i storleik, og fargeskifta er relativt få.


1 kommentar:

  1. Hei igjen!
    Og takk for fin kommentar på Allers-bloggen:

    http://blogg.allers.no/glitter-og-stas-sniktitt-p%C3%A5-den-nye-allers-genseren#disqus_thread

    Nå lurer jeg på om vi kan få bruke bildet og teksten av det fine broderiet ditt i bladet og på bloggen vår? Det var utrolig flott, og vi synes det er gøy at du har blitt inspirert av Allers. Vi skal huske å linke til bloggen din.

    På forhånd takk for svar.

    Hilsen Cecilie Moestue, nettjournalist i Allers

    SvarSlett