torsdag 14. februar 2013

Nytt garn/ New yarn

Jeg har blitt en HIFA-fan. Mye vakkert garn. Spesielt er pelsull helt fantastisk, myk og virkelig varm. Se den nydelige fargen! Dette er reisestrikket mitt, noe som er veldig viktig å ha! Det er kjempelett å bare slenge det ned i baggen, og så har jeg noe å strikke på overalt. Mine krav til reisestrikk, er at det må være enkelt, ikke nædvendigvis for enkelt, slik som ribbestrikk, men enkelt på det viset at du ikke må ha med flere pinnesett og mye utstyr for å klare deg.

I've become a HIFA-fan. Loads of beautiful yarn. Especially pelsull is amazing, soft and really warm. Just look at that womderful colour! This is my travel-knit, something which is really important to have. It's really easy just to throw it into a bag, and then I have something to knit everywhere I go. My demands for a travel-knit is that it has to be simple, not necessarily to simple, like a rib, but simple so that you don't have to carry with you several sets of needles and equipment to use.

2 kommentarer:

  1. Nyyyydelig farge på garnet ditt! Hva for noe lekkert er det du strikker av det?
    Ha en fin helg!:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Jeg strikker et enkelt skjerf. Rillestrikk i kantene, og perlestrikk i midten.
    Ha en god helg!

    SvarSlett