søndag 14. oktober 2012

Høst/autumn

Fargene er nydelige for tiden, de gule bladene som ligger mot asfalten er vakre, og dette inspirerte meg til en ny lue som er på vei.

 The colours are beautiful nowadays, the yellow leaves that lie on the pavement are just gorgeous, and this inspired me to make a new hat-pattern.



Mønsteret er det jeg er vant til å kalle for hallingbord, uten at jeg er helt sikker på hvor jeg har det fra. Uansett så er det en av de fineste tradisjonelle bordene mener nå jeg.


I^m used to call this pattern "hallingbord", but I'm not certain where I've picked up that name from. In any case, it's one of the most beautiful traditional patterns.

1 kommentar:

  1. Oi, så flott med det gule mot grå!!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet:) Skikkelig høststemning!

    SvarSlett